söndag 26 mars 2017

Läsningen vecka 7-12 och förhoppningar om 13

Alltså läsningen de senaste veckorna har inte direkt varit något att skriva (hem) om. Därav heller inga inlägg. Men jag har läst tre böcker. Till exempel Den allvarsamma leken som skrevs 1912 och som jag haft i min läsplatta ungefär lika länge. Det var ett av mina bokiga nyårslöften att läsa den i år så jag är något imponerad att jag klarade det redan i mars.

Den här veckan har jag inte läst någon bok alls. När min blogg påstår att jag äntligen läser Fiona Woods Wildlife (ett annat nyårslöfte) så ljuger den alltså för jag har inte öppnat boken. Nästa vecka, okej? Så att jag i inlägget om läsningen vecka 13 kan berätta att jag läst ut den. Lysande. Låter som en bra plan.

Vad planerar du att läsa under veckan som kommer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar